اطلاع دقیق ازقیمت لیزر موهای زائد بستگی به نوع پکیج انتخابی شما دارد و هر کلینیکی با توجه به نوع خدمات و یا دستگاهی که برای مشتریان خود استفاده می کند ، هزینه لیزر موهای زائد را تعیین می کند.

انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد به دلیل وجود قیمت های رقابتی بسیار سخت شده است از این رو قصد داریم در این بخش به معرفی کلینیک های زیبایی و لیز مو بپردازیم که لیست قیمت لیزر موهای زائد بدن ، بیکینی ، لیزر موهای زائد زیر بغل ، لیزر موی صورت ، بازوها و لیزر موهای زائد مردان را ارائه می کنند.

شما در جداول پایین هزینه لیزر موهای زائد را با هر دو  دستگاه مونولیت اسکلپیون و مدیو استار اسکلپیون ملاحظه می فرمایید. این دو دستگاه از قویترین دستگاههای لیزر مو می باشند که دستگاه مدیو استار به دلیل داشتن برخی مزایا و برتری ها هزینه بالاتری دارد.

دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون با داشتن طول موجهای 810 و 940 نانومتر تمایزی که نسبت به دیگر دستگاههای لیزر موجود دارد این است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد می تواند عروق تغذیه رسان به مو را نیز هدف قرار دهد و از بین ببرد.

این مزایا سبب سرعت و ماندگاری نتایج لیزر می شود. اسکلپیون جدیدترین تکنولوژی لیزر 2023 و ساخت شرکت زایس آلمان می باشد.

هزینه لیزر کل بدن

در این بخش شما می توانید لیست قیمت لیزر بدن را که در کلینیک زیبایی گلدن رویال با بروزترین دستگاه های لیزر موهای زائد انجام می شود را مشاهده کنید.

هزینه لیزر موهای زائد

 

هزینه لیزر موهای زائد

 

قیمت لیزر بدن

عوامل زیادی می توانند بر تعرفه قیمت لیزر کل بدن تاثیر گذار باشند. بنابراین قیمت لیزر  با بهترین دستگاه های لیزر 2021 و 2023  بستگی به فناوری دستگاه لیزر و میزان مهارت و تجربه متخصص در کلینیک زیبایی دارد.

قیمت لیزر صورت

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر موهای زائد با یکدیگر تفاوت هایی دارند بنابراین قیمت لیزر صورت با هر یک از این دستگاه ها متفاوت می باشد و هر کدام از آنها بر روی پوست خاصی تاثیرگذار هستند.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از مهمترین نواحی که متقاضیان زیادی برای انجام لیزر آن اقدام می کنند ناحیه بیکینی یا همان ناحیه تناسلی بانوان است . به دلیل حساس بودن این ناحیه هزینه و تعداد جلسات ان به نسبت سایر نواحی بدن بیشتر می باشد.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

قبل از اینکه از قیمت لیزر بیکینی حرف بزنیم و عوامل متعدد در تعیین تعداد جلسات و هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را بیان کنیم ابتدا در رابطه با مزایای لیزر بیکینی مطالبی را بیان می کنیم :

داشتن پوست لطیف و نرم و شفاف برای هر زنی اهمیت بالایی دارد و همیشه به دنبال براورده کردن خواسته خود می رود . با وجود فناوری جدید لیزر مو می توان گفت دیگر نیازی به استفاده از راه های خطرناک برای شفاف و لطیف کردن پوست به ویژه پوست ناحیه بیکینی خواهید داشت . از مزایای لیزر بیکینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لطافت و شفاف شدن پوسترفع تیرگی ناحیه بیکینی
  • بالا رفتن کیفیت رابطه جنسی
  • صاف و روشن شدن ناحیه بیکینی
  • از بین رفتن موهای زائد به صورت دائمی از ناحیه تناسلی
  • بالا رفتن اعتماد به نفس بانوان
  • استفاده از انواع لباس های باز برای شنا در استخرهای عمومی و کنار سواحل

لیزر بیکینی

اما در رابطه با عوامل موثر در تعیین قیمت لیزر موهای زائد بیکینی باید توضیح دهیم که همانند انگه در بالا نیز اشاره کردیم مواردی مانند انتخاب کلینیک لیزر مو , انتخاب دستگاه مد نظر برای لیزر مو , رنگ و نوع پوست , وسعت ناحیه درمان , رنگ و جنس موی ناحیه بیکینی و…

در برخی از بانوان ناحیه بیکینی سطح وسیعی ندارد و همچنین مقدار موهای زائد کمتری نیز دارد بالطبع هزینه انجام لیزر و تعداد جلسات نیز برای آن کمتر خواهد بود و همچنین برعکس این موارد دارای هزینه بالا و درنهایت تعداد جلسات زیاد نیز می باشد.

لطفا جهت مشاوره و تعیین وقت، با شماره های ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس حاصل فرمایید

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف

قبل اینکه در خصوص هزینه لیزر موهای زائد در رابطه با انواع دستگاه های لیزر بپردازیم بهتر است برخی از نکات مهم در رابطه با لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر مو بدانیم . با ما هماره باشید و مطالب این برگه را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق تری راجع به تعرفه لیزر موهای زائد داشته باشید .

انواع دستگاه های لیزر مو که در بازار سرازیر می شود بسیار متنوع است و هر کدام ویژگی های خود را دارند . لذا هر چه دستگاه برند قدرتمند و قوی تری داشته باشد تعداد شات هایی که استفاده می شود بطبع دارای هزینه بالایی خواهد بود .

همچنین دستگاه های قدرتمند تاثیر گذاری بیشتری به نسبت بقیه خواهند داشت البته دلیل هزینه بالای لیزر با این نوع از دستگاه ها هم نگهداری و تعویض زود به زود فاش لامپ دستگاه ها است.

قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون

دستگاه هایی مانند اس اچ آر ؛ آی پی ال و ایلایت دستگاه های ارزانتری می باشند و انجام لیزر با این دستگاه ها هزینه پایین تری نیز دارند. اما مشکل مهمی که در انجام لیزر موهای زائد با این دستگاه ها هست این هست که بازگشت پذیری مو بعد از مدت کوتاهی دیده می شود . لذا برای جلوگیری از این بازگشت مو باید هر سال یکی دوبار با تشخیص متخصص لیزر مو انجام لیزر کنید.

همچنین در استفاده از این دستگاه ها به تعداد جلسات لیزر موی زیادی نیاز خواهید داشت . همچنین برای برخی از انواع پوست های و موها ممکن است جواب قطعی ندهد. لذا بیشترین کاربرد این نوع از دستگاه ها در کلینیک های زیبایی ضعیف می باشد و یا در سالن های زیبایی نیز از این دستگاه ها استفاده می کنند .

در نهایت به دلیل تعداد بالا بودن جلسات در استفاده از دستگاه های نوری برای لیزر مو هزینه بالاتر خواهد رفت .

در مقابل لیزر اس اچ آر یا ایلایت و آی پی ال می توان دستگاه های قدرتمند و بسیار موثر مانند دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون ، لیزر پلاتینیوم ،  لیزر الکساندرایت , دستگاه لیزر دایود و دایود الکس را که گرانتر نیز هستند را معرفی کرد. به دلیل قدرت این دستگاه ها و نیز هزینه بالای نگهداری آنها , انجام لیزر مو با آنها هزینه بالایی را خواهد داشت.

لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

توجه داشته باشید که دستگاه لیزر الکساندرایت تنها برای تایپ های پوست 1 ، 2 و 3 کارایی دارد و  به دلیل اینکه دستگاه الکس ملانین ها را خیلی تحت تاثیر قرار می دهد ، در دیگر انواع پوست ممکن است باعث ایجاد سوختگی شود. .

همچنین لیزر الکس یک سری لامپ و سورس دارد که اگر تعویض نشوند این دستگاه به هیچ عنوان کارایی ندارد و فقط یک نور را ساطع می کند.

اما از طرف دیگر به دلیل بالا بودن قدرت لیزر مدیو استار اسکلپیون تعداد جلسات تا ۶ مورد نیز کاهش می یابد که در این صورت هزینه تقریبا به سطح همان دستگاه های اس اچ آر نیز نزدیک می شود. البته باید به یک نکته نیز در تعیین تعداد جلسات توجه کنیم.

خیلی از افراد به فکر خرید دستگاه لیزر موهای زائد می باشند تا در منزل با خرید دستگاه لیزر موهای زائد ، موهای زائد خود را از بین ببرند اما دقت داشته باشید که با خرید دستگاه لیزر موهای زائد فقط از لحاظ اقتصادی و وقت در حال ضرر به خود هستید چون این دستگاهای لیزر خانگی احتیاج به تخصص دارند و هر شخصی نمی تواند این کار را انجام دهد.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توان به دستگاه های زیر اشاره کرد :

  • دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت (alexandrite laser)
  • دستگاه لیزر موهای زائد دایود (Diode laser)
  • دستگاه لیزر موهای زائد ان دی یاگ ( ND YAG laser)
  • دستگاه لیزر موهای زائد روبی (Ruby laser)

جهت مشاهده کامل لیست بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2023 کلیک کنید.

تعیین تعداد جلسات جهت اعلام هزینه لیزر موهای زائد

خوب می دانیم که یکی از موارد مهم در تعیین هزینه لیزر موهای زائد نوع دستگاه و کلینیک زیبایی است که آن را انتخاب کرده ایم.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی گلدن رویال

اما دستگاه ، یکی از فاکتورهای تعیین قیمت لیزر موهای زائد است و مواردی مانند : نوع پوست و رنگ پوست فرد متقاضی نیز در تعیین قیمت لیزر موهای زائد بسیار دخیل است چرا که پوست های تیره به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند و همچنین موهای روشن , لذا هر چه پوست شما سفیدتر و مو تیره تر باشد تعداد جلسات کمتر و در نهایت نتیجه نهایی نیز رضایت بخش تر خواهد بود .

فلش لامپ و تعویض آن در دستگاه لیزر بعد از اتمام عمرش

هر دستگاه لیزر چه لیزر الکساندرایت باشد و چه دایود یا اس اچ آر هر کدام فلش لامپی دارند که به مرور با استفاده از دستگاه لیزر عمرش پایان می یابد . در اصل بر اساس این فلش لامپ تعداد شات های مفید یک دستگاه لیزر مو را تعیین می کنند که بعد از اتمام این تعداد نیاز به تعویض فلش لامپ می باشد.

باید توجه داشته باشید که در صورتی که عمر این فلش لامپ ها پایان پذیرد انجام عمل لیزر موهای زائد بدون نتیجه خواهد بود و حتما باید تعویض شود.

اما در رابطه با این فلش لامپ ها باید توضیح بدم که متاسفانه خیلی از کلینیک های لیزر مو و زیبایی علارغم اینکه می دانند شارژ دستگاه کم شده است ولی باز اقدام به انجام لیزر می کنند که هیچ نتیجه مثبتی را در پی ندارد که هیچ احتمال سوختگی روی ناحیه درمان نیز خیلی زیاد می باشد.

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم ، مدیو استار اسکلپیون ، دایود و یا الکساندرایت برای لیزر موهای زائد توصیه می شود و سایر دستگاه ها به دلیل قدرت کمتر و جوابدهی پایین زیاد قابل توصیه نمی باشند ولی در خیلی از موارد همان دستگاه های ارزان قیمت نیز جوابدهی خوبی داشته اند.

خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی گلدن رویال

کلینیک زیبایی گلدن رویال همراه با کادری مجرب و پزشکان حرفه ای خدمات لیزر موهای زائد را با جدیدترین دستگاه های پلاتینیوم و اسکلپیون را انجام می دهد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

6 دیدگاه ها

  • با سلام من علیرضا هستم ۳۷ ساله قد ۱۷۰ و وزن حدود ۷۰ ، ولی شکمم بزرگه ، میخوام بدونم جهت تزریق لیپولیتیک از چه برندی استفاده میکنید و قیمت هر جلسه تزریق چقدر میشه و همچنین هزینه یک جلسه کرایولیپولیز چقور میشه برای شکم

    • سلام وقت بخیر
      برای تزریق مزو های لاغری که معمولا نیاز به سه الی پنج جلسه هستش٬ مجموعه گلدن رویال از بهترین برند دنیا یعنی رویتا کر استفاده میکنه. جهت اطلاع از هزینه ها لطفا با شماره های مجموعه در تماس باشید.
      021-26379092
      021-26122082
      021-26122083
      09023194190

    • سلام وقت بخیر
      جهت اطلاع از هزینه ها لطفا با واتزاپ ٬ اینستاگرام ارتباط داشته باشید و یا با شماره های مجموعه تماس بگیرید.
      021-26122082
      021-26122083

  • سلام. برای نوبت دهی چطور باید اقدام کنم؟ و هزینه لیزر موهای زائد اقایان رو هم اگر مشکلی نیست بهم بگید. ممنون

    • سلام وقت بخیر
      جهت اطلاع از هزینه ها لطفا با شماره های مجموعه در تماس باشید .
      برای تعیین وقت هم از طریق واتزاپ داخل سایت و یا اینستاگرام میتونین اقدام کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =